۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان:

۹۵ درصد از جمعیت خوزستان با سواد هستند

۹۵ درصد از جمعیت خوزستان با سواد هستند

اهواز- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان گفت: این استان با آمار ۹۵ درصدی سوادآموزی به عنوان استان پیشرو در حوزه سوادآموزی در کشور معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر شریف زاده پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه تخصصی شتاب بخشی سوادآموزی در خوزستان با تاکید بر اهمیت سوادآموزی در تحقق جامعه توسعه محور بیان کرد: این استان با آمار ۹۵ درصدی سوادآموزی به عنوان استان پیشرو در حوزه سوادآموزی در کشور معرفی شده است.

وی با اشاره به ملی شدن طرح «نذر سواد» در کشور اظهار کرد: این طرح که با هدف استفاده از ظرفیت خیرین آموزشی در حوزه آموزش سواد در سطح خوزستان اجرایی شده تاکنون موفقیت‌های خوبی را رقم زده است و بر این اساس سازمان نهضت سوادآموزی کشور پس از بررسی روند اجرای این طرح در استان این طرح را به صورت ملی به اجرا درآورده است.

شریف زاده گفت: درصد سوادآموزی مردم خوزستان از ۹۲ درصد در سال ۹۵ به بالای ۹۵ درصد در سال ۱۴۰۱ رسیده است که این امر ناشی از تلاش‌های گسترده حوزه سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان دارد و بی شک افزایش این درصد از مسیر همدلی و هم افزایی بین همکاران حوزه سوادآموزی محقق و میسر می‌شود.

کد خبر 5828312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha